تور دبی با قیمت عالی و خدمات ویژه

تور دبی

قیمت تور دبی

تور دبی با قیمت عالی و خدمات ویژه
تور دبی با دیدار از بهترین دیدنی های دبی و خرید از مشهورترین بازارهای خرید جهان در دبی

--

تور دبی

--

طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) همراه با معجزه‌

تور کربلا

ضریح

مدیر اجرایی طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) با تشریح معجزه‌ای که مانع فروریختن گنبد حرم امام حسین(ع) به‌روی زائران شده، گفت: برای پروژه لاغرسازی ستونهای حرم که منجر به افزایش فضای زیارتی اطراف ضریح می‌شود از بتنی با ترکیبات ویژه و ضدانفجار … .

علی مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره برنامه‌های اجرایی پیرامون ضریح مطهر سیدالشهدا (ع) و گنبد حرم مطهر آن حضرت اظهار کرد: پروژه عظیم لاغرسازی ستونهای حرم مطهر(کناره‌های ضریح) همچنین ترفیع گنبد زیبای حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را از سال گذشته آغاز کرده‌ایم و کارهای اجرایی به‌خوبی در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به جزئیات پیش از شروع عملیات ترفیع گنبد مطهر و لاغرسازی ستونهای حرم مطهر خاطرنشان کرد: بنده و جمعی از همکاران بعد از قبول مسئولیت در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، تصمیم گرفتیم فعالیتی برای بازسازی عتبات عالیات توسط مردم کرمان انجام پذیرد و به همین منظور یکی از پروژه‌ها مدنظر را انتخاب کردیم.

وی یادآور شد: بعد از بررسیهای گوناگون و مشورت با کارشناسان متوجه شدیم که طرح ترفیع گنبد مطهر از سالهای گذشته در دستور کار عتبه قرار داشته اما بنا به دلایل فنی عملیاتی نشده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان با بیان اینکه طرح ترفیع گنبد حرم امام حسین(ع) با موافقت تولیت حرم سید الشهدا(ع) به ستاد بازسازی عتبات عالیات و مردم کرمان واگذار شد، افزود: بعد از دریافت رضایت اولیه تولیت حرم مطهر، کارهای کارشناسی و طراحی توسط مشاوران مجرب و حاذق انجام پذیرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط عارفه صحرایی |